Service
Beste klant,
Fijn dat u contact met ons opneemt.
Door omstandigheden kan het deze maand tot 5 werkdagen duren voordat u een antwoord ontvangt. Wij bieden ons excuus aan voor het ongemak en bedanken u voor uw begrip.
Wellicht dat u hieronder al antwoord vindt op uw vraag.
WANNEER WORDT MIJN BESTELLING BEZORGD?
Als een pakket vanuit de fabriek in Duitsland wordt verstuurd ontvangt u automatisch een mail met uw Track&Tracenummer van UPS. Heeft u deze mail niet ontvangen kunt u ook een account aanmaken bij UPS. Vanuit daar heeft u inzicht in de agenda en kunt u zien, wanneer de aflevering gepland staat.
IK ZOEK EEN RESERVE-ONDERDEEL, KAN IK DAT BESTELLEN?
Voor Soehnle keukenweegschalen, Soehnle personenweegschalen, Soehnle Air producten en Soehnle Aroma Diffusers zijn helaas geen reserveonderdelen beschikbaar!
Reserve-onderdelen van Leifheit producten kunt u bestellen via www.leifheit.nl (Momenteel worden reserveonderdelen en bestellingen via de webshop enkel naar Nederland verstuurd)
U vindt deze helemaal rechts in het menu onder de verschillende categorieën:
Een Schoon Huis voor schoonmaakartikelen
Frisse was voor droogrekken en strijkplanken
De slimme keuken voor keukenartikelen
Vergeet u niet, zich eerst aan te melden voor de nieuwsbrief.
U ontvangt dan automatisch een kortingsvoucher van 5 Euro voor uw eerste bestelling in uw mailbox (houdt u ook de spambox goed in de gaten).
IK HEB EEN DEFECT ARTIKEL, WAT KAN IK DOEN?
Valt het defect binnen de garantieperiode van 2 jaar na uw aankoopdatum dan kunt u met het defecte artikel en de kassabon (dit is uw garantiebewijs) terug naar de winkel. De winkelier zal dan de garantie voor u afhandelen.
Heeft u het artikel langer dan 2 jaar geleden gekocht, maar valt uw klacht nog binnen de fabrieksgarantie, dan vragen wij u foto’s en een kopie van uw aankoopbewijs toe te sturen en uw adresgegevens waarnaar wij een vervangend artikel kunnen sturen (als u dat nog niet heeft gedaan).
In beide gevallen geldt: bent u niet (meer) in het bezit van een aankoopbewijs, dan vervalt helaas het recht op garantie.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Soehnle AG